24 Eylül 2015 Perşembe

Eksik Bir Bayram






Bu biraz eksik bir bayram oldu , öyle yalın haliyle okunup anlaşıldığı gibi değil , gerçekten 'eksik' bir bayram. Şimdiye dek başıma gelen en büyük sarsıntı yaşananlar. Benim için mükemmel bir kuzen ve hatta daha da iyi bir arkadaştın. Geri kalan yıllarımız nasıl geçecek sensiz , bilmiyorum. Fakat , hayatımın bir daha asla 12 Ağustos günü gelen telefondan önceki gibi olmayacağını kabul etmeliyim. Senden sonra yaşadıklarımızı anlatmakla devam edebilirim aslında ama sanırım bu yazının tümüyle böyle olmasını istemiyorum.

Olaylara sebep olan kişiyi hedef almak istiyorum. Nasıl bir geçmişe sahipsin şiddet mi dolu yoksa Osman abim incittiğin ilk insan mı? Bunu bilemiyorum. Ama şunu hiç unutmamalısın , Maide suresi 32'de ; "Kim bir cana kıymamış ya da yeryüzünde bozgunculuk yapmamış olan bir kimseyi öldürürse , bütün insanları öldürmüş gibi olur." diyor. Yine Kur'an-ı Kerim'e göre ahiret günü , tüm cehennem azabı çekenler arasında en alçaltılmış olanların arasında olacağını biliyorum. Bu nedenle , bil ki yalnız Türk mahkemeleri huzurunda değil ; daha önemlisi kutsal ve adil olan Allah'ın huzurunda da hüküm giymiş durumdasın. Adaletin yerine geleceğini , mutlaka bir gün bunun olacağını umut ediyorum. Dua ediyorum , ne eksik ne fazla ; adalet tam olarak yerini bulsun.


(Osman BALABAN , Nur içinde uyu abicim. 11 Ağustos 2015)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder